Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

My new secret..!!!

Mon nouveau secret !!!

Το νέο μου μυστικό!
Μετά από χρόνια γυμναστικής....
μετά από μήνες απόλυσης.....
μετά τα οικονομικά μέτρα...
και κάτι πόνους στην πλάτη μου....
κατέληξα στο νέο μου beauty secret!

 30 λεπτά γυμναστικής την ημέρα στο σπίτι μου!

Την ιδέα την πήρα μια μέρα, που τυχαία στο δίκτυο βρήκα το παρακάτω video!


Το link της σελίδας τους είναι το παρακάτω!


Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!
Μην μου πείτε οτι δεν διαθέτετε 30 λεπτά την ημέρα ....
στο σπίτι σας !!!!

Φιλιά

4 σχόλια:

Claire D. T είπε...

Πολύ ωραία ιδέα.. :)

Anna είπε...

Και αποτελεσματική! :-)

Μαρία Π. είπε...

Από αύριο γυμναστική!!

http://mybeautysteps.blogspot.com/

Anna είπε...

Είναι και καλός τρόπος για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης των ημερών μας....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...